lördag 26 juni 2010

Ursäkta röran!


Nyss hemkommen från Grekland ser jag stöket och "förödelsen" på Nordic med rivna innertak och sladdar som hänger och slänger. och visst ser det lite spännande ut? Dom framtagna ljusinsläppen ni ser skall vi bevara och utnyttja så vi får in mer ljus och en mer fräck lokal. Blåa hallen får ett något högre tak och en egen ljusreglering med dimbara ljus -så det blir ett lyft för hela klubben. Vi får nog räkna med att det blir stökigt i minst en vecka till och vi ber om ursäkt för denna olägenhet. Och visst är det nyttigt att resa till andra länder och se andra kulturer. Jag hade aldrig tidigare varit i Greklands övärld och det var ju helt fantastiskt fint med ett mycket generöst och trevligt folk. Spännande mat och resan gav en välbehövlig avkoppling från "vardagen". Hemma igen slås jag av att vi har det riktigt bra i vårt land och i vår stad och kanske tar vi mycket av det vi har för givet och inte uppskattar det som vi borde. Dag 1 efter semester blev det ett styrke pass på Nordic och sedan fick jag med mig familjen ut till fredsbergs mosse för en riktig "mos"löpning. Kanske ses vi på dagens cirkel eller BP pass? Hoppas du har en bra sommar och har du svårt att ta dig ur brassestolen så kör några dips i stolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar