söndag 12 december 2010

Grattis Elisas!


Visst var det fantastiskt roligt att Elisas tog hem hela dansbanskampen? Oavsett om det är framgångar med dansbandsmusik finkultur sport eller annat i våra trakter så är jag övertygad om att det inspirerar till mer positiva händelser. Jag tror även att vi alla har ett eget ansvar för att sprida positiva tankar som kan förändra vår miljö - se möjligheter och förutsätt framgång!

Nu flyttar jag till Nordic! Efter 16 år på Rehab Center är det dags för miljöombyte. Från den 1 januari driver jag min sjukgymnastik mottagning i Nordics lokaler. Min förhoppning är att erbjuda bra sjukgymnastik och rehab i Nordics lokaler som med sin service (07:30-20:30) och öppethållande (06-24) väl passar mina behov.

1 kommentar:

  1. Ja visst är det kul! :)Dom är ju superduktiga!

    Och suveränt att du kommer ha mottagning på Nordic!

    SvaraRadera