torsdag 15 april 2010

Löpträning!

Nästa vecka drar jag igång löpträning på Snapen. tisdagar och torsdagar kl 18:00 gäller fram till skolan slutar. Nu på tisdag kör jag pyramidlöpning och torsdag blir det distans. På onsdag kör vi Crossfit - Tabata och motionsorientering.

Vad sägs nu om en liten fredagsfräckis?

Boden och Pigan

bonden och pigan hade varit med kon hos tjuren för att få henne betäckt. På hemvägen sneglade bonden på sin unga piga och sa:

-vad säger du Anna. Får jag göra som tjuren? Pigan rodnade och svarade: -Gör som du vill, det är ju din ko.

Jag önskar dig en riktigt bra fredag och en fantastisk helg :-))

2 kommentarer:

  1. Har haft en underbar helg och din fräckis fick mig att skratta högt så här på måndag morgon efter tre datorfria dagar :-) Ser fram emot Snapen på tisdag!

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna... förstod väl att den skulle tilltala tjejerna :)

    SvaraRadera