måndag 26 april 2010

Löpträning!

Ursäkta dåligt bloggande sista veckan... Jag får skylla på mycket arbete och en spännande och innehållsrik fritid. Men nu är vinden nästan färdigrenoverad och den första riktiga orienteringstävlingen avklarad. Och tiden går fort.. eller hur? på lördag är det första maj och vi är mitt i våren. Utlottningen av cykeln blir på söndag 2/5 så du har några dagar kvar med utmaningen i kettlebells. Denna vecka blir det förutom vanliga schemat löpträning tisdag och torsdag och crossfit på onsdag. I tisdags var vi 16! personer som körde intervallöpning och jag hoppas vi blir lika många idag. Dagens löpträning blir 4-minuters intervaller och alla som kan springa kan vara med.
I fredags missade vi ju en liten fräckis så här får du en mittiveckan skojjis:
Två män samtalar:
Du,jag tror min fru är död. Varför tror du det? Jo när vi har sex med varandra så är det som vanligt men det har inte blivit diskat på en vecka.
(kommer jag få skit för det här?)
Ha en trevlig dag

4 kommentarer:

  1. tror du du får skit av tjejerna eller killarna denna gången? :-)

    SvaraRadera
  2. kanske framförallt min fru?

    SvaraRadera
  3. hm, kan jag nog förstå
    (fast lite kul va den ju)

    SvaraRadera
  4. Tänkte vara med på löpträningen på tisdag. 18:00 på Snapen?

    SvaraRadera