torsdag 2 september 2010

Höstschema igång!

Nu känns det som att hösten startat rejält på Nordic. Bra med tränande människor i hallen och en hel mängd gruppträningspass att välja på. Passa på nu att prova runt på olika träningspass -både nykomponerade och sådant som varit med i flera år. Veckans tips är Step med Tea och Elin. Tea och Elin kommer att köra Basic Step 30 minuter på tisdagar kl 18:30 och en tuffare variant (60 min) på torsdagar kl 18:00.
Och på söndag skall ni som kör cirkel få prova Trollböj! en helt makalös funktionell stretch övning.

3 kommentarer:

  1. Ja vilken kul höst det kommer bli men Next Step och roliga pass, men just nu kämpar jag med min andra förkylning på 1 månad!! :(
    Syns!

    SvaraRadera
  2. ajdå Veronica.. krya på dig så ses vi på något pass eller i hallen? :)
    Har du "tryckt" i dig mivitotal? och enchinacea?

    SvaraRadera
  3. Mivovital har jag inte tänkt på! Får köpa det nästa gång jag är hos er, för ni säljer det va? Jajemän vi syns snart hoppas jag! :)

    SvaraRadera