fredag 7 januari 2011

Fredag igen...

Fredagar är riktigt bra dagar .. eller hur? men nu har det blivit lite för många va? Jag ser fram emot de sk oxa veckorna som kommer:) Januari är vår bästa träningsmånad och många är dom som infriar sina löften om att komma igång med träningen. säga vad man vill om nyårslöften men det är en bra anledning till att börja ett nytt mer hälsosammare liv. På måndag startar vi vårschemat men en hel drös av bra gruppträning. Se nu till att ha stor variation på din träning så blir den rolig och ger bra resultat. Förresten appropå mycket skidor på TV: vet du hur skidskyttar har sex? - först liggande och sedan stående :) Ha en trevlig fredag och helg.

3 kommentarer:

  1. Tur jag sparat mitt nyårslöfte till skolstart/vårschemastart nästa vecka! Tycker schemat ser riktigt bra ut, trots att jag kommer missa varje boxpass hela våren :( Kul att Tea fortsätter med steppen, den har jag lättare för att pricka in och inget pass höjer humöret så mycket (förutom fredag morgonspinning, kanske)

    SvaraRadera
  2. äh, det var mer tiden än instruktören jag syftade på :)))

    SvaraRadera