fredag 28 maj 2010

fredagsfräckis!

veckorna går så fantastiskt fort... och det känns som att jag nästan bara skriver fräckisar? På nordic kan jag tycka att vi går in i en lugnare period vad gäller gruppträning och det förklaras väl med att ni måste hinna med så mycket dessa dagar. vissa har en massa aktiviteter med olika avslutningar med skolan eller föreningsliv och andra försöker få fason på trädgård båt mm. så fritiden kanske blir lite mer uppbokad men.... minska inte för mycket på träningen :) Mors dag på söndag! kanske skall du skämma bort någon mor med ett presentkort på vårt DagSpa? Just nu ett bra erbjudande på vår säsongsbehandling! Eller varför inte ett presentkort på Personlig Träning? Jag tror jag kan få fart på den mest trilskna mamman :)).
Liten Fräckis:
Den 20-åriga oskulden gick till prästen för att bikta sig: Prästen: vad är ditt problem? -jag är nyförälskad och igår låg vi och kelade på mitt rum.-det är ingen synd, sa prästen. -sedan förde han in en hand mellan mina lår. Ingen synd. sen började han ta av mig trosorna- Ingen synd- sedan öppnade min mor dörren och fick se oss-det var synd, sa prästen.

ha en bra fredag och en fantastisk helg med god mat trevliga vänner och en dos träning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar