söndag 8 januari 2012

Start för vårschemat !

Hej hej hej !
Som många redan har sett och noterat så släpper vi vårt vårschema vecka 2. Vår Schemat är späckat med pass och kombinationsmöjligheter.

Vad händer annars denna vecka ?
Jo det ska jag gå igenom.

På måndag kommer Christina L och Åsa H hålla i ett duo danspass. Passet kommer att bestå utav 30 min zumba och 30 min BodyJam. Sist när våra instruktörer höll sitt duopass så var det fullt så för att vara säker på en plats så rekommenderar jag er att boka er :)


På tisdag så kommer Pernilla Wenehult från Dalblads och visar upp och bjuder på produkter från deras sortiment.

På onsdag så är Movie Night spinning tillbaka. Vi drar fram duk och projektor och Monika bjuder på ett spännande och lite annorlunda spinningpass.

Onsdagens PT-aktivitet är ett rörlighetstest. Är du intresserad av att veta hur det ligger till med din rörlighet så ta kontakt med Madelene eller oss i receptionen.

På Torsdag så kommer jag att plocka fram mitt Rock alter ego Hans Frehley och hålla i ett Rock-Tabatapass :)

Vi avslutar arbetsveckan med Pannkaksfredag. Vi bjuder på ett nyttigare alternativ till klassiska pannkakor.

/ Hans

1 kommentar:

  1. Låter kul, ska se om mitt Rock alter ego, Marcel James Dio kan övervinna sin blyghet och köra Rock-Tabatan :)

    SvaraRadera