måndag 30 januari 2012

Vecko update V.5 !

Detta händer den kommande veckan !

Monika är tillbaka ännu en gång med ett Specialspinningpass :) Denna gången är det så har vi lite fransktappning på passet, det är nämligen dax för Tour de France. Vi riggar upp duk och projektor och spinnar loss.

Denna vecka är det även kurststart för dem som har valt deltaga i våra nya PT-grupper.
Lena har några plaster kvar till sin Rörlighetsklass, om du är intresserad så kastar du dig på telefonen och ringer till receptionen och bokar en av dem sista plasterna :)

Det är fullrulle på våra gruppträningspass så för att vara på den säkra sidan så rekommenderar jag er alla att boka er till dem pass ni önskar att gå på

/ Hans

1 kommentar:

  1. På tal om 'Träningsklasser' så kommer jag att försöka dokumentera CrossCamp-klassen från mitt eget perspektiv.
    Därför har jag nu skapat mitt livs första Blogg.

    För den som är nyfiken gå in på nedanstående länk
    http://crossfit4ever.blogspot.com

    SvaraRadera