onsdag 2 februari 2011

PT-Fajten!

"tävlingen" är i full gång och aldrig har vi haft så många som nu -som vill träna med personlig tränare. PT-fajten pågår till april och du kan när som helst hoppa på tävlingen. Next Step med personlig träning innebär att vi först gör en nulägesanalys av ditt träningsstatus. Du får sedan beskriva dina egna konkreta mål med träningen för att sedan påbörja en träningsresa över 10 veckor med just din träning. Hittills har vi bara mycket goda referenser med många nöjda medlemmar som just tagit träningen Next Step. Och vilka kan konkreta målsättningar vara för just dig? passa i dom gamla jeansen? springa 10 km? eller kanske bli av med ryggont? Next Step är individuellt och unik träning för just dig. Idag har christina 4 platser kvar Madde ca 10 och jag tar emot 5 st till sedan stänger vi PT dörren för denna termin. Maila madelene.persson@nordicclub om du vill ta Next Step.

3 kommentarer:

  1. Ja Next Step har varit och är grymt inspirerande och roligt! :) Rekommenderas verkligen!
    Men Tommy, var är snön?!?!?!
    Får väl ta en tur till Billingen eller nån annanstans där det finns snö och spår, för det närmar sig nu! :)

    SvaraRadera
  2. Ja hallå! vad hände med vintern? snön regnar och blåser bort.. allt verkar ha hamnat i Amerikat! dom jag pratat med (företrädesvis 60+) menar att vintern kan vara körd men jag tror på minst en månad till av minus och skidspår. Våren kan få komma efter Vasaloppet.. eller hur? Förresten - skiiergon finns ju för stakträning Veronica!

    SvaraRadera
  3. Ja det kommer säkert en omgång snö till och som du säger efter Vasaloppet får det gärna bli vår för då ska jag ju börja cykla inför tjejvättern! :)
    Japp nu kommer jag bo vid stakmaskinen så ofta jag kan! :)
    Syns!

    SvaraRadera