måndag 11 april 2011

Jag vill vara snygg naken!

Nu väntar en hektisk tid för de flesta av oss med trädgård bil båt och många projekt som skall igång. Och enligt min träningsfilosofi så är det vardagen vi tränar för. Jag vill kunna gräva i trädgården lyfta stenar putsa alla fönster och om det skulle behövas hjälpa grannen med att lyfta ur en frys från källaren... utan att få ryggskott eller känna mig helt ledbruten. Så hur tränar du? är du förberedd för att lyfta stenar? Jag vet att alla inte tränar med sån målsättning och ingen har nog varit så "direkt" i sin beskrivning av målsättning med träning som en av mina Next Steppare: - Du jag skiter i vad jag måste göra eller hur ont jag får men jag vill bli attraktiv. - jävligt snygg naken. Idag måndag finns kettlebells TABATA flex spinning och Zumba och allt blir du jävligt snygg naken av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar