söndag 7 februari 2010

En vecka full med träning?

Hoppas du har haft en bra helg och nu ser fram emot denna vecka. Det är full fart på Nordic och igår (söndag) startade Pilates upp igen med Johanna Abrahamsson. Iövrigt såg det bra ut både i hallen och på alla gruppträningspass. Cirkel gänget har nog ont i kroppen idag kan jag tänka mig (visst var Gladiator Press Extreme lite kul?) Förutom vanliga pass denna vecka har vi som extra Flex Cirkel nu på måndag och Les Mills Medley på Tisdag att se fram emot. Vi ses på "Nordic"!

3 kommentarer:

  1. Jag är en av dom med träningsvärk idag, o det är just Gladiatorpressen som känns mest o mer o mer för varje minut :) Sen har jag en fråga om snöskottning, vad gör man för fel när man öser snö o får ont i korsryggen? Brukar ju gräva o ösa i min trädgård o det funkar, men snön ställer till det. Iom att vi fått en hel del i vinter hör man lite här o där att folk drar på sig ryggskott.
    O sen tack för att du är en sån fantastisk inspiratör och att du pressar oss att ta i lite mer hela tiden, utvecklande o roligt!

    hälsar marika

    SvaraRadera
  2. Tack Marika! appropå snöskottning.. använd benen -rak rygg = precis som jag tjatar om på träningen.. eller hur? Och tacka träningen för att du kan skotta snö. Jag stöter dagligen på folk som kallar sig friska men som inte kan skotta snö eller bära kassar: av ren svaghet. Kämpa på Marika...

    SvaraRadera
  3. Sant, ska köpa en rejäl snöskyffel, min vinglar o tål inte benkraft! Min sommarspade är nog bättre bara lite smal för all snö som fallit. Tack för tipset!

    SvaraRadera