tisdag 9 februari 2010

Visst blir det lite ljusare....

Klart påtaglig förändring med mer ljus på morgon och eftermiddag. Morgonpromenaden till jobbet innehöll en klar och tydlig vårkänsla med lite fågelkvitter - vi går mot vår! Räknade efter i almanackan och ser då att det bara är 11 veckor kvar till Maj! fantastiskt fort går det.
Flera undrar kanske över mitt lilla projekt Next Step? jag ser Next Step som ett 10 veckor långt träningsläger. Kanske har du funderat på hur Anja Pärsson och Christian Olsson har det? Nu har du chans att uppleva samma känsla i 10 veckor. Efter en nulägesanlys med tester sätter vi upp en konkret målsättning som skall nås om 10 veckor. Jag tränar dig under 10 veckor med klara veckoprogram och vid ett tillfälle i veckan träffas vi och tränar efter nytt program =nya övningar varje gång. I samråd sätter vi upp ett veckoschema med träning och mat som du följer till 100% så vad sägs? visst kittlar det lite med Next Step...
PS: Jag tar bara emot redan tränade och ambitiösa medlemmar
Maila intresseanmälan till tommy.rygh@nordicclub.se

2 kommentarer:

  1. Onekligen låter det väldigt spännande, även om jag kanske inte är så ambitiös... Jag har inte direkt nå´t mål utan tränar för att det är kul (och för att orka bli gammal)... faktiskt :)
    Som Skaraborgare undrar jag "um det köstar nått"?
    /Suss

    SvaraRadera
  2. Hej Suss! Next Step kostar 2999 kr för hela paketet = tester - träningsprogram varje vecka-utvärdering = resultat. Den här träningen är bara för dig utifrån dom tester vi gör och den målsättning med träning vi kommer fram till.

    SvaraRadera