fredag 11 mars 2011

Bengtzing vinner melodifestivalen!


Fantastiska fredag med fint väder och lite vårkänslor som spritter i kroppen. Mitt tips på vinnaren av årets melodifestival är Linda Bengtzing men samtidigt är jag medveten om att jag nog inte haft rätt ett enda år. Men innan Tv tittande kan det vara bra med ett träningspass på Nordic. Våra öppettider 06-24 och 08-20 på helgen gör att du alltid kan hitta tid för din träning. Fler och fler har hittat just lördag -söndag som bra träningsdagar - mindre folk i hallen och just därför ett bra tillfälle att prova nya övningar. gå gärna in på dintraning.se och skapa dig ditt egna funktionella pass med nya spännande övningar.

Dagens citat:

Äktenskap är ett förhållande där den ena alltid har rätt och den andre är mannen....

3 kommentarer:

  1. Haha! Fint citat där! ;)
    Ja Bengtzing ligger nog bra till, men hoppas och tror lite på Swingfly! :)

    SvaraRadera
  2. Ja det blev väl inte som jag sa... men hallå hur bra var vinnarlåten -bedrövlig! eller är jag för gammal?

    SvaraRadera
  3. Hehe.. Nä många tyckte den va dålig. Visst den har fart (vilket jag gillar), men redan tjatig tycker jag! Ska ändå bli spännande att se hur det går för en sån låt i stora finalen!

    SvaraRadera