måndag 28 mars 2011

Punktförbränna!

Vissa frågor kommer alltid tillbaka: Hur blir jag av med "lovehandles", Har du någon bra magövning som tar bort magen? Jag vill få bort fett på rumpan och låren hur gör jag? Och många fler i samma genre. Och sorry svaret blir dom samma, ja jag vet att det låter tråkigt och inte det minsta sexigt men... du kan inte punktförbränna. Genom att köra massa magövningar blir inte magen mindre förhoppningsvis starkare men inte mindre. Kroppen är listig och ser våra fettceller och depåer i en helhet. De flesta kvinnor har tendens att lägga på sig på rumpa och lår männen ofta på magen. Ok och hur blir jag av med lovehandles då? Jo gör slut på betydligt mer energi än vad du stoppar i dig så börjar kroppen förbränna fettet i depåerna. Och om det tar lite tid? så ökar chansen att det blir bestående. PS: Det här visste till och med de gamla grekerna PS2: Det dummaste jag ser är nog dom där maskinerna som tränar insidan lår i sittande. Tränar man riktigt ambitiöst i dom så får du riktigt maffiga lår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar