fredag 26 augusti 2011

Bäst på TV just nu

Egentligen är jag emot att titta på TV på sommaren, men det finns ett program som jag absolut inte vill missa och det är So You Think You Can Dance! Förstås ;-) Detta är en prisbelönt reality show - eller dokusåpa om man så vill - som fokuserar på rätt saker. Inte på en massa tjafs och intriger utan bara på de fantastiskt talangfulla och begåvade dansare som tävlar om titeln 'Americas favourite dancer'. Här kan vi snacka om proffsigt koreograferade nummer och kvalitet! För att inte tala om dansarna, vilka atleter! Man kan inte undgå att bli berörd och inspirerad! Ikväll är det dags igen kl 19.15 på Kanal 5 och sen imorgon kl 20 på samma kanal.

Blir ni, som jag, väldigt danssugna efter detta är det bara att komma till Nordic på måndag och köra Zumba med Christina L! Och i oktober drar jag igång BodyJam igen! Det kommer svänga på gymmet i höst :-)

Trevlig helg till er!

2 kommentarer:

  1. JA! Nu längtar jag verkligen till hösten. Tack för den glada nyheten Åsa!
    Trevlig helg.
    /Malin

    SvaraRadera
  2. Underbart att höra Malin!! Det ska bli så kul att komma igång igen! Boka in torsdag den 6 oktober- då kör vi :-)

    SvaraRadera