fredag 12 augusti 2011

Nu är jag här!

Från och med nu är Tommy inte längre ensam herre på täppan här på Träningsbloggen! En gång i veckan kommer jag att bidra med ett inlägg framöver. Jag kommer bland annat att skriva om livet som nybliven mamma, träning som gravid, kärleken till dans och hur det är att vara beroende - av träningsvärk!

Lite om mig: jag heter Åsa Holmqvist, är 34 år, sambo med Henrik och mamma till Ebba, snart 4 månader. I familjen ingår också Jack Russel-tiken Skorpan. Just nu är jag föräldraledig från jobbet som webmaster på SCA Packaging. Ni har kunnat gå på mina pass på Nordic Club sedan 2004 då jag började med step- och aerobicpass. Nu är jag instruktör i BodyJam och BodyPump. Jag älskar dans, färgen rosa och känslan efter hård träning :-)

Efter en härlig sommar ser jag nu fram emot hösten, som jag tycker är den bästa tiden för nystart med träning! Hoppas ni vill hänga med här och läsa mina inlägg! Och gärna kommentera! Det ska bli superkul att få skriva :-)

Trevlig helg till er alla! Vi hörs snart igen!









5 kommentarer:

  1. Va kul att få följa dig här på bloggen, i brist på de härliga BodyJam-passen som jag saknar.
    /Malin

    SvaraRadera
  2. Tack!! Vad roligt att höra :-) Jag saknar också BodyJam så det känns så roligt att köra igång i höst igen! Vet inte exakt när det kommer på schemat igen men mer info kommer. Kram!

    SvaraRadera
  3. Välkommen Åsa! Nu får bloggen ett nytt spännande innehåll.. och kanske inte bara om olika sorters övningar och träningsmetoder?

    SvaraRadera
  4. Och genastblev bloggen lite ljusare och fräschare :)

    SvaraRadera