onsdag 17 juni 2009

Ont i benen!

Valle Extreme Run var lika jobbigt som det lät. Start och mål i Flämslätt med några riktigt fina backar uppför Billingen. (Ja jag erkänner jag GICK vid två tillfällen med händerna på låren. Slutade som 3'a i H45 klassen av 20 st -helt ok men jävlar vad trött jag blev. nu ngr timmar senare smyger träningsvärken sig på. Troligen inte från uppförsbackarna utan från utförslöpningen där vi prang och bromsade i hög fart på grusvägar. lite kuriosa: innan tävlingen nämnde dom att vi skulle springa in i en kohage med snälla kor som var vana med människor. När vi kom in i kohagen möttes vi av panikslagna kor kalvar och TJURAR som sprang kors och tvärs i hagen. Man var tvungen att korsa hagen och jag befann mig mitt i flockan av stirriga djur - inget för folk med koskräck. Nu gäller det att snabbt återhämta sig till Pyramidlöpningen imorgon Torsdag kl 18:00 Snapen : välkomna dit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar