söndag 15 november 2009

Fantastiska athletic!

Athletic är nog det mest krångliga , besvärliga, frustrerande träningspass man kan gå på. Några övningar är man ju hyffsat bra på men hela tiden kommer det fram varianter som avslöjar ens svagheter: lite sämre rörlighet här -svagare där och balansen krånglar till det. Som funktionell träning är detta oslagbart och visst är det roligt? Inget pass (ok kanske FLEX) ger så många skratt och spontana kommentarer som athletic. Kanske är jag lite partiskt men Christina var i sitt esse igår.. Nu laddar vi batterierna för en ny bra vecka med många roliga utmaningar. Och du! om du tycker veckan ser jobbig ut - sätt dig ner och dela upp i grodor - stora -små fula -söta. Vi ses!

3 kommentarer:

  1. Måste få inflika att även Tea var toppenbra igår. Vi var två som kom till stepen men hon körde ett pass fullt med ös och glädje!! Hade superkul! Varför är det inte fler som testar step? så svårt är det inte.
    Och grodorna... önskar jag hade några söta just nu...

    SvaraRadera
  2. Hej! man har alltid! några söta. det gäller bara att se dom...
    Och step: önskar jag hade lite snabbare fötter...

    SvaraRadera
  3. äh så himla snabb behöver man inte vara... kan jag, så kan de flesta
    men grodorna är just nu stora vidriga paddor...och inte ens Teas step fick dem att kännas sötare...men okej, jag ska leta lite till

    SvaraRadera