tisdag 10 november 2009

Nya ägare till apoteket och kanske en nytändning hos personalen... men Kronans Droghandel tar över? namnet låter mysko. Personalen på apoteket tror inte att det blir någon neddragning av personal - dom har redan så slimmad verksamhet! ja tjena. upp på tå säger jag -det första som händer är väl att nya ägarna försöker få bättre lönsamhet och då står lönekostnad som nummer 1.

Ikväll blir det distansträning för er som vill springa i Snapen. Med lite lånelampor så går det riktigt fint att springa i spåren. För er som skall träna på klubben så ser jag att Yogan är inställd men det finns egenträning spinning bodyPump och Athletic att välja på.



PS: ja jag vet att Kronans droghandel är ett gammalt namn från 1907.. men lite kul är det eller hur? förresten har du börjat träna på Wife Carrying än?

1 kommentar:

  1. Hoppas verkligen den verksamheten får en rejäl spark i baken! Jag blir lika full i skratt varje gång jag besöker det stället... Har svårt att tro att servicen kan bli sämre. Kronans Droghandel kanske bör fundera på att börja med gemgumman ;)

    SvaraRadera