torsdag 7 januari 2010

Fantastiska vinter!

Visst är det en otrolig fin vinter vi har? För er som gillar skidåkning finns det spår på golfbanan och i snapen. Träningen på Nordic är i full gång och nästa vecka startar vårprogrammet med många gruppträningspass och stor variation. En av nyheterna är att Johanna Abrahamsson kommer tillbaka med Pilatespasset till stor glädje för många. Imorgon är det dags för Monikas Movie pass som jag ser är fullbokat och är du inte bokad så släng in dig som reserv-det kan ju bli avbokningar.
Liten fundering bara: snöröjningen är ju sådär och för er som varit ute och promenerat så vet ni ju att det är förbannat halt på vägen. På väg till jobbet i morse såg jag 2 cyklister båda + 60 som vinglade i bilspåren -alla utan hjälm - hur tänker dom? Kanske att jag cyklar alltid så varför inte idag? alternativt : jag har ingen spänning i mitt liv så varför inte riskera livhanken framför bilarna idag? märkligt är det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar