söndag 24 januari 2010

Veckans träning!

Äntligen måndag igen och in i vardagen.. men visst gick helgen lite fort? Veckan som kommer på Nordic är full av aktiviteter. Ikväll får vi besök av Andreas som tillsammans med Åsa kommer ösa på i BodyJam. Det blir också en massa DagSpa när Madelene och Therese visar upp verksamheten under massagekvällen. På fredag blir det Jorden Runt på 80 min som är ett specialpass för spinning. Vi är just nu mitt i högsäsongen (i går söndag helt fullt på passen med rekord 36! på cirkel)) och det blir fort fullbokat på passen. För att vara helt säker på att få plats i gruppträningen rekommenderas bokning via nätet.

3 kommentarer:

  1. Apropå ingenting... Satt och surfade runt på er hemsida och läste för skojs skull passbeskrivningarna. Jag är ingen rättstavningspolis, men när orden böjs fel måste jag opponera mig... Läste bl a om terrain passet. Finns det något som heter "tungare backar"?? Nääääää, TYNGRE ska det nog vara va' ;)
    Suss

    SvaraRadera
  2. Hmmm har jag inte ändrat det? är ju själv en liten polis mot andra så det skall ske med det raskaste..

    SvaraRadera
  3. Fixat! och hittar du något mer så hojta till.

    SvaraRadera