tisdag 12 januari 2010

Högtryck!


Alla pass överfulla, inte en enda konditionsmaskin ledig i gymet, skåpen tar slut i omklädningsrummet: Det är en måndagkväll januari månad på Nordic Club Mariestad. Förra veckans öppet hus blev en succe och många nya ansikten syns i träningshallen. Ok... alla nyårslöften kanske inte håller men vi skall med bra träning försöka få så många som möjligt att hålla i sin träning. För er rutinerade medlemmar har vi en värvar tävling med möjlighet att vinna en SPA Weekend på nya VANN Spa. För att vara med in tävlingen behöver du bjuda in en vän till provträning och blir denna sedan medlem i någon form har du en lott i SPA tävlingen.
Förresten.. det här med kylan.. visst har det nästan blivit en tävling i att ha kallast där man bor? Så fort jag pratar med någon om kylan så har dom kallare. Nu försökte jag lura en kvinna genom att fråga henne först om hur kallt hon hade det och hon sa lite dröjande 14 minus.. när jag då kontrade med att jag hade 15 minus hemma så sa hon bara.. -ja på morgonen hade vi ju det kallare förstås.. och så förlorade jag igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar