torsdag 21 januari 2010

Fredagsfräckis!

Herregud vad fort dom här veckorna går. "Oxaväckorna" kallade en gammal gubbe den här tiden med fulla veckor och hårt knog.. men jag vet inte det. Träningsbranschen vill ha januari hela året om. Fullt med folk på Nordic -16 reserver på Spin'Pump (gå på andra pass istället) och halvhysteriskt i styrkehallen mellan 18-19. Ha ett litet extra öga på specialpassen som våra instruktörer kör (hur bra som helst!) i veckan körde Irene och Jimmy DuoSpinning och nästa vecka blir det Jorden Runt på 80 minuter med Monika. Förutom detta kommer det releaser på Les Mills passen och aktiviteter på SPA. Och vårt DagSpa... vi välkomnar Theres Johansson som från 1 februari börjar sin anställning som SPA terapeut. På måndag har ni chans att bekanta er med henne då vi har massagekväll och produktdemonstrationer.

Men nu en ny fräckis och visst är det dags för killarna att skratta till lite?

En dag var Bosse ute och gick och fick syn på sin kompis Malte-Måns komma åkande i en splitter ny Cab. Malte-Måns stannade framför Bosse och visade upp ett stort smil, glad för sin nya bil!
-Malte-Måns, vad har du fått tag på den fina bilen. frågade bosse.
-Stina gav den till mig
-Gav hon den till dig? Jag visste att hon gillade dig, men det här är ju löjligt.
-Så här var det. Vi var ute och åkte längs kustvägen mitt ute i ingenstans. Helt plötsligt svänger Stina in på en liten skogsväg, stannar och kliver ur bilen. Sen kastade hon av sig alla kläderna och sa.
-Malte-Måns kom och ta vad du vill ha!
-Så jag tog bilen och körde iväg.
-Du är smart sa Bosse. kläderna hade aldrig passat dig.


Ha nu en riktigt bra fredag

2 kommentarer:

  1. Haha... den säger väl allt om er killar ;)Tror för egen del att fräckisen uppsakattas mest av oss tjejer, eller...?
    /Suss

    SvaraRadera
  2. Nu förstår jag ingenting!!!säger allt om oss killar? tog faktiskt 3 gånger innan jag förstod poängen (smiles)

    SvaraRadera