torsdag 7 januari 2010

Fredags Fräckis!


Äntligen fredag och dags för en liten fräckis. Hoppas den faller i smaken...- annars får ni kontra

Tolv män hade läst till Präst:

tolv män hade läst till präst, och sista provet var att visa att dom kunde leva i celibat. Inte falla för "frestelser".

Alla tolv fick ställa sig på rad och klä av sig nakna och en liten bjällra knöts fast på .... lemmen...på var och en.

så kom en underskön lättklädd och mycket sexig kvinna in och dansade utmanande framför var och en.

Den förste mannen reagerade inte. Hon dansade vidare till näste man, samma sak och så fortsatte det med alla män. Men när dansösen kom fram till siste man, kunde han inte hålla sig och det började ringa i bjällran så att han tappade den.

Han gick fram och böjde sig för att plocka upp bjällran....

Och då började det ringa i alla de andra 11 bjällrorna.....


Ha en fantastisk fredag

2 kommentarer:

  1. Ojojoj... *rodnar*
    Då kör jag en lite snällare (?!) variant idag .

    Eva och Adam levde i paradiset och hade det gott. En dag kom Gud förbi och sa att hon hade en gåva åt dem var.
    - Den första gåvan är att kunna stå upp och kissa, sa Gud.
    - Jag vill ha den, jag vill ha den, ge mig, ge mig, ropade Adam.
    - Visst varsågod sa Gud och så fick Adam nödvändig utrustning för ändamålet.
    Adam sprang omkring och kissade på träd och buskar, rusade sen ner till stranden där han skrev sitt namn i sanden med 'ni vet vad'. Han hade uppenbarligen jätteroligt.
    Då frågade Eva: - Men Gud, vad får jag för gåva då?
    - En hjärna Eva, en hjärna sa Gud.

    Hälsningar Suss ;)

    SvaraRadera
  2. Ja den uppskattas nog av tjejerna...

    SvaraRadera