onsdag 12 oktober 2011

Uppmärksamhet

Hej hej hej. Nu ansluter jag (Hans) mig till träningsbloggen, Jag kommer blogga om vad som händer under veckorna rent gruppträningsmässigt men även om om det händer nått utöver det vanliga på klubben :)

Tror inte någon har missat det men vill påminna er om att Monika och Irene håller i ett "Old day`s spinningpass" nu på torsdag 13/10 kl 18:00. Ta chansen och spinna med två av våra bästa spinninginstruktörer.

Ni kanske har sett att under oktober månad så har vi lördagspass. Denna veckan har turen kommit till Åke och Evelina att hålla i ett Spinn & Tabata pass. Vi börjar med 45 min spinn och avslutar med 30 min Tabata.

På fredag så kommer Anna Grundström Jonsson hålla i ett pass med Spinn&Pump. Så för er som missade onsdagens pass får nu en extra chans.


Om jag skulle fråga er om ni kommer på passen, skulle då svaret på den frågan vara samma som på den här ? ;)

/ Hans

1 kommentar:

  1. Välkommen Hans! nu får vi extra koll på vad som händer på klubben :)

    SvaraRadera