måndag 17 augusti 2009

Måndag!


Måndag morgon -nya tag och nya insatser istället för att gräma sig över förra veckans misslyckanden och tillkortakommande. För visst är det så- även för er- att man tror man skall hinna så mycket men upptäcker att tiden bara rusar ifrån dig? Nej ny vecka nya insatser det som hänt kan jag inte påverka men jag kan bestämma vad jag skall göra idag och imorgon. Börja med att planera in några bra träningspass och kanske det att dags att prova något helt nytt?
Tisdag blir det "pyramid" löpning och på torsdag distanslöpning. Hoppas det kommer en hel drös joggingsugna. Vet ni i tisdags var vi 15! st som körde 4 minuters intervaller i Snapen -klart mäktigt.

3 kommentarer:

  1. Pyramiden var riktgt bra, lovar att jag kommer nästa tisdag med! Jättebra träning och himla kul att springa tillsammans med så många :)

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat Marika! Och du som är något av en "Långtradare" (Marathon mm) kommer att ha nytta av att springa lite intervaller -backträning och få ut löpsteget lite-eller hur!

    SvaraRadera
  3. Bästa som jag kan göra just nu för att få upp farten i de längre distanserna, roligt att orka springa långt o lite fortare! Med en massa bra harar framför sig kommer det att gå som en dans :)) Jag kommer på tisdag, imorgon blir det gräva av igen, baksidan du vet!

    SvaraRadera