söndag 23 augusti 2009

Söndag -baksmällans dag!


En del instruktörer har nog ont lite varstans en sån här dag. Och tränade är dom våra instruktörer av 18 (räknar inte Christina och mig själv) räknade jag till nio som var med på alla pass -klart godkänt. Hoppas ni fick inspiration och laddar för höstens schema som börjar 1/9. Men innan det skall vi ha ett Öppet Hus nästa helg med uppvisning/demonstrations pass på Karlagatan. Håll tummarna för "lagom" vackert väder så vi får många besök. Vårt mål är 50! nya medlemmar nästa helg och det tror jag vi klarar. Jaha pustar säkert någon... varför fler medlemmar vi har det väl bra som vi har det! Jo visst men .. fler medlemmar ger bättre ekonomi vilket ger möjlighet till nyinvesteringar mer utbildningar fler roliga pass = ett ännu bättre Nordic Club. Så hjälp oss att dra in fler medlemmar till öppet hus. vi kommer ha ett fantastiskt erbjudande just under helgen - tillsammans med Polar Pulsklockor ger vi nu bort som välkomstpresent en F6 pulsklocka (värde 995kr) och släpper på inskrivningsavgiften under lördag och söndag(gäller 12 alt 24 mån medlemskap) men observera att vi bara har 50 pulsklockor....

2 kommentarer:

  1. Ni verkar ha haft en kul och inspirerande kickoff! Blir det Aerobic Strip på Karlagatan måntro :)Håller iaf tummarna för att ni fyller kvoten på lördag! Reflekterat över att antalet joggare/stavgångare som bara ökar o ökar för var gång man själv ger sig ut! Hoppas att den trenden även märks inomhus i höst o vinter! Keep up the good work!

    SvaraRadera
  2. Tack Marika! och mellan dig och mig- aerobic Strip var nog det mest osexiga som jag sett...

    SvaraRadera