torsdag 11 mars 2010

Fredagsfräckis!

Jaha enligt min enkät tycker ni en liten fredagsfräckis är helt ok så jag kör väl en till:

Den lilla 4-åriga pojken:
Den lilla 4 åriga pojken är med sin mamma på stranden och leker med hink och spade, när en välsvarvad blondin med stora bröst går förbi.
Pojken skriker med hög röst "mamma kolla vilka stora bröst"
Alla inom 25 m radie tittar upp och mamman blir både ledsen och arg. Pojken ser att mamman blir ledsen.
Efter en liten stund går han fram till mamman och viskar "dina är längre".

I helgen blir det riktigt fint väder och jag är löpsugen (kan man vara löpsugen och kille?)

2 kommentarer:

  1. Jag tror på backträning i Stockholmsbacken på lördag eftermiddag :-) Sen kan man njuta av melodifestivalfinal och känna sig nöjd, en stund.
    Löpsugen, nä, det var ett konstigt ord. Vårsugen däremot, det är jag. Och spring i benen, faktiskt. (undrar om det finns nåt mystiskt samband i att vår heter spring på engelska)

    SvaraRadera
  2. Fördel Stockholmsbacken är att den är nära! Ff lite hal men våren o barbacke är nära, längtar också ut! Alla får längta efter löp ;) Tack Tommy för ett inspirerande pass i em, va ett tag sen sist och det känns nog imorgon!

    SvaraRadera