onsdag 23 september 2009

Paradise Hotel...


Plötsligt och under mystiska omständigheter försvann vår trevlige massör Peter Freden från Mariestad och fundersamma blev vi. Just nu vet vi inte om vi skall vara glada eller ledsna för hans skull när det framkommer att han rest till Mexico för att vara med i Paradise Hotel. Skall vi på nåt sätt ta åt oss en del av äran? nja kankse inte. Får vi nu utan att skämmas titta på programmet? Sist serien gick vet jag att den jag är gift med vägrade att titta på ett så fördummande program och där satt vi och tittade på agenda och naturrutan. Lycka till Peter och kanske att du skall slipa till gullspångsdialekten lite när du skall umgås med bratsen.

3 kommentarer:

  1. Tycker att den du är gift med verkar vara en ovanligt klok människa!! Själv mår jag fysiskt illa av den typen av tv-program.

    SvaraRadera
  2. Hej Johanna! blogginslaget är skrivet med glimten i ögat... men vi får väl ändå hoppas att Peter sköter sig eller hur?

    SvaraRadera
  3. Jo du, glimten uppfattade jag allt. Men jag har svårt att tro att programmet går ut på att sköta sig, eller?

    SvaraRadera