tisdag 22 september 2009

Pyramiden blir nog trappan!

Väderprognosen säger uppehåll och ca 15 grader i em-kväll. Perfekt väder för ett löpträningspass i Snapen 18:00. Eftersom det har blivit mycket 4 minuters intervaller byter vi till pyramidlöpning och eftersom ni har gjort detta flera gånger förr byter vi till den sk Trappan. Vad är då den sk Trappan? Jo vi kör intervallerna 1-2-3-4-5 minuter istället med lika lång vila mellan. Välkomna!
Förresten.. såg Hollywood fruar igår för första gången- ett helt fantastiskt program! rekommenderas starkt.

2 kommentarer:

  1. Hinner inte ikväll heller! Intervallerna är ju både nyttiga o roliga :)) saknar verkligen gemensamma träningen, men men, tur man kan ställa sig på löpbandet under lunchen! Min räddning nu när tiden inte vill räcka till! Saknar semestern o all tid man har då! Hoppas ni får en skön runda ute i Snapen!

    SvaraRadera
  2. Inte heller jag hinner med löpträningen på Snapen och jag saknar den. Mycket. Kanske dyker jag upp nästa vecka. I kväll hoppas jag ni får det riktigt jobbigt och skönt.

    SvaraRadera